نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
افشای اغواگری چینی ها برای صید سوپر ماریو

افشای اغواگری چینی ها برای صید سوپر ماریو

با فاش شدن پیشنهاد چشمگیر باشگاهی در چین به ماریو مانژوكیچ و پاسخ صریح و منفی او به آنها، یكبار دیگر وفاداری و تعصب كم‌نظیر شماره 17 دوست‌داشتنی و جنگنده یوونتوس اثبات شد.

 

روزنامه Corriere di Torino با اشاره به پیشنهاد باشگاه «دالیان ییفانگ» چین به ماریو مانژوكیچ، از عدم تمایل مهاجم كروات برای قبول این پیشنهاد خبر داده است.

 

به گفته این روزنامه مسئولان باشگاه دالیان ییفانگ به تازگی پیشنهاد جذب سوپرماریو به ازای 10 میلیون یورو در هر فصل را به ایوان سویتکوویچ مدیربرنامه‌های او داده‌اند كه با مخالفت مانژو مواجه شد تا او همچنان به چهارمین فصل حضورش در یوونتوس استمرار بخشد.

 

شاهین‌های آبی (لقب این باشگاه) كه به تازگی مارك همشیك كاپیتان باسابقه ناپولی را متقاعد به ترك این باشگاه و حضور در سوپرلیگ چین كرده‌اند با مربیگری برند شوستر سرمربی نام‌آشنای آلمانی در رده چهارم این رقابت‌ها قرار دارند.

 

ماریو مانژوكیچ كه در تابستان گذشته همراه با تیم ملی كرواسی به مقام نایب‌قهرمانی رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه دست یافت تاكنون 151 بار برای یوونتوس در رقابت‌ها مختلف به میدان رفته و 43 گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: